środa, 14 listopada 2012

Reebok Zigtech, czyli w czym biegać

Każdy biegacz wie, że podstawą zdrowego biegania jest dobre obuwie. But musi być lekki, stabilny, trzymający się nawierzchni, bo tylko to gwarantuje nam najlepsze efekty. Buty Reebok ZigTech kupiłem sobie już jakiś czas temu i jestem z nich bardzo zadowolony!

Najbardziej, urzekła mnie w nich lekkość buta. Kiedy biegnę nie czuje żadnego obciążenia podczas treningu co jest dla mnie bardzo ważne. Rewelacyjna podeszwa wykonana z pianki w kształcie zygzaka jest wbrew pozorom bardzo stabilna. Noga podczas biegu i zetknięcia z powierzchnią nie powoduje utraty równowagi. Poprzez kształt podeszwy but doskonale dostosowuje się do zmiennej pozycji stopy, dzięki czemu nie czujemy dyskomfortu jakbyśmy biegli w kaloszach, a wierzcie mi, że biegałem w wielu butach i te skojarzenie wzięło się niestety z autopsji. Materiał z jakiego jest wykonany produkt jest bardzo cienki, dzięki czemu stopa się nie poci! Ważną rzeczą w tych butach jest podniesiony przód i ścięta podeszwa z przodu, dzięki czemu w momencie kiedy tył stopy jest na górze palce u nóg mają miejsce na zgięcie. Proste podeszwy powodują, że noga nadwyręża się podczas ruchu.

Podsumowując: Buty te są świetne do biegania w każdych warunkach, na bieżni, w lesie czy też po chodniku. Sprężysta konstrukcja buta pozwala na dynamiczne ruchy, przy czym nie stopa nie traci stabilności. Buty polecam jak najbardziej dla każdego miłośnika biegania. Jeżeli chodzi o cenę to wynosi ona około 250-300zł, jednak wystarczy wejść na allegro i możemy tam je znaleźć za nawet 150zł.

Co Wy o nich sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz